Loopt je pagina vast in het bestelproces?
Dit komt hoogstwaarschijnlijk door bepaalde cookie-instellingen in je webbrowser, of doordat je webbrowser pop-ups blokkeert. Bekijk hieronder wat je kunt doen als de website niet optimaal werkt.
Als je een browser gebruikt, wordt informatie van de website in het cachegeheugen en cookies opgeslagen. Als je het cachegeheugen en cookies wist, kunnen bepaalde problemen worden opgelost.
Hoe doe je dit?
Chrome - desktop
- Open Chrome op je computer.
- Klik rechtsboven op Meer .
- Klik op Meer hulpprogramma's Browsegegevens wissen.
- Kies bovenaan een periode. Als je alles wil verwijderen, selecteer je Onbeperkt.
- Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
- Klik op Gegevens wissen.
Chrome - Mobiel
- Open de Chrome-app op je Android-telefoon of -tablet.
- Klik in de rechterbovenhoek op Meer .
- Klik op Geschiedenis Browsegegevens wissen.
- Kies bovenaan een periode. Als je alles wil verwijderen, selecteer je Onbeperkt.
- Vink de selectievakjes aan naast 'Cookies en sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
- Klik op Gegevens wissen.
Safari - desktop en mobiel
- Open Safari op je computer.
- Klik op dit icoontje: .
- Klik vervolgens op , en hierna op 'Wis'.
- Je kunt nu aangeven hoeveel van je browsegeschiedenis je wil verwijderen.
Andere browsers - desktop
Gebruik je een andere browser? Probeer dan een zogenoemde 'Force Refresh' uit te voeren. Hiermee kan je ook het cachegeheugen legen. Deze refresh voer je uit door de Shift + F5 toetsen tegelijk in te drukken.